No espereu més: adapteu-vos a la Llei de protecció a les persones que alerten de les irregularitats que passen a la vostra entitat (Directiva (UE) 2019/1937 i 2/2023 del Parlament Europeu - Whistleblowing)

Divendres 2 de febrer de 2024, de 10:30 a 13:00h
3 Salut Mental - carrer Manacor 140 07008 Palma
(Espai adaptat)

Programa:

10:30h
Benvinguda i brunch de recepció a càrrec de Markel Insurance

11:00h
Presentació de la jornada a càrrec de Jaume Serarols, president de la Fundació Institut Social Partners.

11:15h
Prevenció de la violència i l’assetjament a les entitats socials. Mitigació de la responsabilitat penal i civil que suposa implementar el canal ètic, a càrrec de Leticia de la Hoz, directora del departament jurídic a IDBO

12:00h
El Canal de Denúncies a càrrec d’Emilio Salas, Business Development Manager a IDBO
  • Què és la directiva Whistleblowing?
  • Com es regula el nou Canal de denúncies?
  • Qui està obligat a tenir-lo? Com podem garantir la confidencialitat de la persona que alerta?
  • Quines sancions podem rebre?
  • Quines eines tenim per a gestionar el Canal de Denúncies?

12:30h
Espai obert de preguntes

13:00h
Clausura de la jornada

Formulari d'inscripció:

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA

Termini d’inscripció 31/01/2024

La Fundació Institut Social Partners ha acordat condicions especials per a les entitats associades per poder implementar el Canal de Denúncies d’IDBO. S’informarà sobre els detalls durant la jornada.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram