"El Llegat” és el format a través del qual la Fundació Institut Social Partners homenatja als líders de les entitats socials que han forjat un model d’acompanyament a les persones, únic, solidari i eficient.

Un model que prioritza l’autonomia de les persones, la cura del seu benestar i el dret a poder treballar, i que lluita constantment per a la seva sostenibilitat.

“El Llegat” anirà formant un àlbum de retrats de les persones que han treballat i treballen en l’àmbit de la discapacitat.

Volem tenir molt presents les persones que inverteixen el seu temps en fer possible tenir un món millor.

Efren Carbonell

L’Efren Carbonell Paret ha dedicat la seva vida professional a la inclusió dels nens i nenes amb discapacitat.
La defensa del dret a l’educació, la lluita per minimitzar el patiment de les persones, i fer visibles la discapacitat han estat els seus objectius i els que han marcat l’evolució de l’Associació ASPASIM.
gen.

Casilda Gómez

La Casilda ha dedicat la seva vida professional a millorar l’atenció de les persones amb discapacitat.
El seu fill Elies, la seva capacitat emprenedora i una mirada que ella defineix com a crítica han estat els tres components d’un motor que ha fet créixer la Fundació MAP.
Ara n’és la presidenta.