La Fundació Institut Social Partners obre una via de suport a projectes audiovisuals en relació a l’àmbit de la discapacitat o els trastorns mentals.

El projecte sobre el trastorn autista, INVENCIBLES, realitzat per universitaris d’últim curs de la Universitat de Girona, ha estat el primer que ha rebut l’ajuda de la Fundació.

Persones amb trastorn autista o asperguer hi participen d’una manera directa. No només relaten les vivències i emocions que senten quan es relacionen socialment, sinó que també es converteixen en guionistes d’una peça de vídeo art que explica amb imatges el seus pensaments.

Un dels èxits de l’equip de direcció i producció del projecte ha estat aconseguir que persones amb el trastorn autista s’hi impliquin i s’hagin sentit còmodes per explicar el seu dia a dia en unes entrevistes que conformen la peça principal d’INVENCIBLES.

Us animem a poder escoltar aquests joves que parlen de com senten i veuen el món.

Segur que després del visionat entendrem millor com pensen i senten les persones que tenen aquest trastorn.

Passeig Verdaguer, 171
Igualada 08700

Tel.: 93 805 05 37
fundacio@socialpartners.org